sadece tesekkürler

dogum sonrasi hormonlarin cildirmasi sayesinde artik yeni yeni arayislara baslamistim ama su bir kac aydir meger anne olmak benim sandigimdan daha da güzel birseymis. blog dünyasi ile tanistiktan sonra yeni yeni hikayeler/hayatlar/anilar okuduktan sonra anne olmanin hep gözden kacan eglenceli tarafinin altini kalin cizgilerle cizmeye basladim.

buaralar nurturia ve blogcu anne ´nin en SIKI takipcilerinden oldum. birde tabi babalarin dünyasinada bir adam bir bebek sayesinde yeni bir pencere acma imkanim oldu.

gercekten yazilari düsünceleri okudukca meger bu konuda yanliz degilmisim diyorum ve tesekkür ediyorum.

diger bloglarda okudugum gibi meger cocuk büyütmek icin bir köy´e gerek varmis. nekadar bazen düsünce catismalarimiz olsada annecigim olmasaydi ve yaz aylarinda babaannemiz olmasaydi halim daha vahim olabilirdi. bu konudada yanliz degilmisim. cocuk bakim konusunda aklima her takilan seyde saat kac olursa olsun annemi arayabilme lüksüne sahibim.
veya esimle cook bunaldigimizda veya sadece kendimize vakit ayimak istediigmizde hic düsünmeden annemi arayabiliyorum. hernekadar oglum bir bucuk yasina gelene kadar annemden biraz uzakta yasasamda suan annemgilin bir alt sokagina tasindigim icin cok mutluyum ve cok güzel bir karar oldugundan eminim. eeh konu tesekkür konusu oldugu icin anneme tesekkür etmeden olmaz gerci anneligin karsiliksiz bedava alisveris gibi bir ask oldugunu ögrenmek üzere oldugum su dönemde yinede tesekkür ederim.

eeeh kardesimi unutmamak gerek rabia´m kücük prensesim nezaman enesin bir arkadas´a ihtiyac duydugunda herzaman yanimizda oldugu icin onada tesekkür ediyorum.

eh last but not least babamiz, esime de sonsuz sabrindan ötürü tesekkür ediyorum & oglumun topladigi ciceklerden sunuyorum sizlere.

sadece tesekkürler (icimden geldigi icin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder