enes´in bir günü

merhaba ben enes,

annem dedaa babamda edda. Ben henüz 1,5 yasindayim sayilari bilmiyorum ama annem biliyor cünkü annem herseyi bilir (: Sabah gözlerimi actigim andan itibaren sanki uzaya firlatilan rocketler gibi yatagimdan firliyorum ve tazmanya canavari gibi mutfaga kosuyorum. Tabiki daha gözünü bile acamamis olan annemde arkamda biraktigim daginiklik sayesinde engelli maraton yaparcasina bana yetismeye calisiyor hergün. Sonra beraberce öpüsüyoruz koklasiyoruz annemle banyoya gidip eller+yüzler yikaniyor. Annecigim benim saclarimi tararken gözümü bile kirpmadan bekliyorum. Parfüme bayiliyorum mutlaka annemle sabahlari parfüm skiyoruz.  alt+üst degistirme faslinida atlattiktan sonra annem benim kahvaltimi hazirlarken bende mutfakta ne bulursam agzima tepistirmeye calisiyorum. Bir kac dakika sonra annecigim genelde bana muhtesem bir kahvalti hazirlar ve beraberce yemeye baslariz. Hosuma gitmeyen yiyecekleri oraya buraya firlattigim icin annem sabahlari sinir krizi gecirme sendromu yasar ama hemencecik sakinlesir cünkü ben gülücüklerimle onun hayatinin anlami oldugum icin bana hic kizmaz. bazen sesini yükseltir ama geri aglayarak sarilip barisiriz. Cünkü benim alt dudagimi bükmem bile yeterli onun aglamasi icin. Saatlerimiz 8 i gösterdiginde ceket giyme kovalamacasi baslar. Annem önce maymun gibi hareketler yapar karsimda sonra cok sacma oldugunu kendide fark eder ve ikaz etmeye baslar ben hala kosusturmaya devam ederken artik tak etmistir veee: iyi ozaman sen kal ben gidiyorum diye disari cikar amaa ben onun geri gelecegini herzaman bilirim. Annem bende hala hic bir tepki/degismeyi görmeyince beni yakaladigi gibi ceketin icine tepistirir ve diger yandanda enees gec kaliyoruzz diye bana cemkirir ama gec kalmakta ne demekki? annem bilmiyormuki benim hic bir stresim yok ben hic bir yere gec kalmam benim tek istedigim oyun oynamak. Sonraaa arabamiza biniip dogruu krese gideriz. Oradada annemle beraber tekrar soyun/giyin macerasi yasadiktan sonra artik ayrilma zamani gelmistir. Ben annemin geri gelecegini artik biliyorum buyüzden annemin arkasindan aglamayi biraktim cünkü biliyorumki ben agladigim zaman annemde agliyor. Anneme kocaaman bir öpücükten sonra arkadaslarimla oyun oynamaya basliyorum. Kresteki en sevdigim arkadasim chiara cok güzel bir kiz ben onu cok seviyorum. Kreste ögle yemegimi yedikten sonra hep beraber uyumaya gidiyoruz. Uyandigimda zaten annem gelmis oluyoorr hemen onun kollarina kosmaya bayiliyorum önce uzuuun uzuuun sarilip öpüsüyoruz, galiba annemde beni cok özlemis. Tekrar ceket+ayakkabi+sapka giyme oyunundan sonra yine arabamiza biniyoruz. Bazen annemle beraber oyun grubuna bazende anneannemlere gidiyoruz. Anneannem hergün ben geldigimde yaramaz kedii diye sariliyor bana ben anneannemide cok seviyorum aslinda. Aksam olmaya baslayinca evimize gidiyoruz. Evde annemle beraber aksam yemegini hazirlamaya basliyoruz. Ben hergün anneme yardim ediyorum mesela cekmeceden kasik veriyorum veya annem yemek yaparken bende yaninda kendi yogurdumu yemekle mesgul oluyorum. Yemegimizide hazirladiktan sonraa beraberce benim neredeyse savas alanina ceviridigim evimizi toparliyoruz. Ben artik büyüdügüm icin oyuncaklarimi kendim topluyorum. Zaten sonra kapi caliyor ve annemle beraberr kapiya kosup babamizi karsiliyoruz. Ben babamida cok özlüyorum herzaman günes batinca geliyor. Söyleyebildigim tek net kelime olan babayi babama söylemeye calisiyorum. Babamla beraber banyoda ellerimizi yikiyoruz. Annem aksam yemegini hazirlarken bizde babamla oyunlar oynuyoruz. En sevdigim oyun kovalamaca her nekadar annem bu oyunu sevmesede babam ve ben cok egleniyoruz. Sonra annemin yemeek haziir dedigi an ikimizde mutfaga kosuyoruz. Birde bakiyoruzki annem yine cok güzel yemekler hazirlamis. Önlügümü bagladiktan sonra hep beraber önce dua ediyoruz bende artik ellerimi aciyorum. Dua dan sonra yemek yemeye basliyoruz.Annem artik kasik kullanmama izin veriyor ve yemegimi kendim yiyebiliyorum. Yemekten sonra yine oyun zamaniii babamla biraz daha oyun oynuyoruz ve annemde geliyor. Sonra babam yorgun oldugu icin yine annemle oyunlar oynuyoruz resim yapiyoruz. Lego taslarimla oynamayi cok seviyorum. Annemin mimar edasi ile yaptigi kuleleri bi cirpida yikmaya bayiliyorum. Sonra annem uyku vaktiii dediginde mutfaktan biberonumu alip dogru yatagima giriyorum. Arkamdan annem elinde en sevdigim kitap arielle ile geliyor. Beraber resimlere bakiyoruz ben kedi, köpek, pinokyo, winnie puuh nerede hepsini biliyorum ve hepsini gösterince annem bana kocaaman bir iyi geceler öpücügü konduruyor dudaklarima. Sonra kitabimizi kapatip annem sarki söylemeye basliyor o sarki söylerken bende onun saclari ile oynamayi cok seviyorum. Sonra annem bana aksam oldu, günes gitti, ay dede geldi. simdi dünyadaki bütün cocuklar annesinin yanina gitmisler gözlerini kapatmislar diyor zaten herkes gözlerini kapattigi icin bende kapatiyorum. Benim uyudugumu sanan annem kücücük öpücük kondurduktan sonra gidiyor. Benim günüm cok hareketli geciyor oyun oynamayi cok seviyorum ama annem buna yaramazlik diyor. Anne sen bilmiyormusun ben henüz 1,5 yasindayim?

2 yorum:

  1. Aferin Enes Paşaya. Ne güzel değil mi her an yanında olmak, yakınında olmak yavrularımızın. Allah hiç ayırmasın bizleri yavrularımızdan ve sizlerin de mutluluğunuzu daim etsin canım. Kuzucuklarımızı sağlıkla büyütebilmek dileklerimle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. amiin canim cok cok tesekkürler bu güzel dileklerin icin. Insallah hep beraber dügün fotograflari torun fotograflarida ekleriz bloglarimiza.

    YanıtlaSil